De børn, du trigges mest af, er dine største læremestre…

Kender du det, at du som professionel kan have et barn som bare trigger dig?

Når vi har en stærk følelsesmæssig reaktion på egenskaber hos andre, er der skygger på spil. Skygger er projektioner.

De egenskaber, du ser i andre, bor i dig selv.

Kursus 4 giver jer, igennem skyggearbejdet, mulighed for at holde jeres automatpilotreaktioner i skak.

Sådan foregår det;

Kurser til personalegrupper er beregnet til, at I som skole, SFO eller special inst. kan gennemføre onlinekurserne sammen på personalemøder, teammøder eller pædagogiske dage, til at højne den pædagogiske kvalitet i jeres kontekst.

Kurset foregår online og på blot 30 min. får I som medarbejdergruppe genveje til at blive mindre trigget og genvinde overskuddet i arbejdet med arbejdet med børnene og de unge.

Husk også at afsætte tid til både refleksions– og aktionsøvelserne når I gennemfører kurset.

Det vil sikre at det I lærer, også bliver omsat i jeres pædagogiske praksis.

I kan tilgå onlinekurset så ofte I vil, når det passer jer igennem 12 mdr.

Udbytte

Med kursus 4 får I;

  • Indsigt I hvordan I bliver mindre trigget – irriteret på – samt frustreret over børn eller forældre i dagtilbuddet.
  • Blik for at slukke jeres automatpilot
  • Et mere nådigt blik på de mennesker, I arbejder med
  • Nemmere ved at bevare roen i pressende situationer
  • Nye veje til at genvinde overskud og balance

Kontakt os for pris.

SE KLIP FRA KURSUS 4 HER ⇓

HUSK LYD Lydsymbol png | PNGWing

Bestil et enkelt kursus eller en kursuspakke her

Ved bestilling noterer du venligst hvilke kurser, du ønsker at bestille for at højne kvaliteten i din skole/inst

Ønsker du at bestille et kursus til mere end 30 medarbejdere, så udarbejder vi et konkret tilbud til dig.








    Kompetenceuniverset Camilla og Anja grinende

    Stifterne bag KompetenceUniverset er Camilla Kyndby indehaver af MoveOn & Anja Kristine Hvidberg Olsen indehaver af Relationsformidlerne. Begge kvinder har de sidste +20 år arbejdet inden for eller med det pædagogiske- & socialfaglige område. De har begge solid erfaring i at formidle viden, samt støtte faggrupper med at transformere deres praksis.